1 |
Everymen (İnsanoğlu) adlı Ortaçağ moralite oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
2 |
W. Shakespeare’in Macbeth adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
3 |
W. Shakespeare’in Hamlet adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
4 |
J. Racine’in Pheidra adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
5 |
Moliere’in Cimri adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
6 |
Moliere’in Tartuffe adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
7 |
Ara Sınav |
Kaynak Okuma, |
|
8 |
Victor Hugo’nun Hernani adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
9 |
Edmond Rostand’ın Cryno de Bergerac adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
10 |
Lessing’in Emilia Galotti adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
11 |
H. İbsen’in Nora-Bir Bebek Evi adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
12 |
H. İbsen’in Bir Halk Düşmanı adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
13 |
Strindberg’in Matmazel Julie adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
14 |
Ara Sınav. |
Kaynak Okuma, |
|
15 |
Dönem analizi ve genel tekrar |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
16 |
Dönem analizi ve genel tekrar. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
17 |
A. Çehov’un Vanya Dayı adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
18 |
A. Çehov’un Vişne Bahçesi adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
19 |
A. Çehov’un Martı adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
20 |
A. Çehov’un İvanov adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
21 |
Georg Büchner´in Woyzeck adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
22 |
F. Dürrenmatt´ Uyarca adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
23 |
Ara Sınav.. |
Kaynak Okuma, |
|
24 |
Samuel Beckett´in Godot´yu Beklerken adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi.-1 |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
25 |
Samuel Beckett´in Godot´yu Beklerken adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi.-2 |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
26 |
Eugene Ionesco´nun Sandalyeler adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
27 |
Harold Pinter´in Gitgel Dolap adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
28 |
Jean Genet`nin “Hizmetçiler” adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
29 |
Woody Allen`in “Tanrı” adlı oyununun incelenmesi. Oyunun ders içerisinde birlikte okunması yoluyla öz ve biçim açısından incelenip değerlendirilmesi; Tür, Olay dizisi, Öykü, Karakter, Düşünce (tema), Çatışan unsurlar vb. unsurlar açısından çözümlenmesi ve yazıldığı dönemin özellikleri ile karşılaştırılması yoluyla tiyatro tarihi içindeki yer ve öneminin belirlenmesi. |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
30 |
Ara Sınav... |
Kaynak Okuma, |
|
31 |
Final sınavı hazırlık çalışmaları |
Kaynak Okuma, Araştırma |
|
32 |
Final Sınavı |
Kaynak Okuma, |
|