UIN102 İngilizce II

2 AKTS - 2-0 Süre (T+U)- 2. Yarıyıl- 2 Yerel Kredi

Genel Bilgi

Kod UIN102
Ad İngilizce II
Dönem 2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı
Yarıyıl 2. Yarıyıl
Süre (T+U) 2-0 (T-U) (16 Hafta)
AKTS 2 AKTS
Yerel Kredi 2 Yerel Kredi
Eğitim Dil İngilizce
Seviye Lisans Dersi
Tür Normal
Öğretim Şekli Yüz Yüze Öğretim
Bilgi Paketi Koordinatörü Öğr. Gör.Dr. GAMZE GÜLŞEN BAKICI
Dersin Öğretim Elemanı Öğr. Gör.Dr. GAMZE GÜLŞEN BAKICI (A Grubu) (Sor. Öğr. Ele.)


Dersin Amacı / Hedefi

Dersin amacı, öğrencilerin İngilizce dilbilgilerini geliştirerek okuma, anlama, yazma, dinleme ve konuşma becerilerini artırmaktır.

Dersin İçeriği

Kipler, şimdiki zaman, gelecek zaman, geçmiş zaman, okuma ve yazma konularını içerir.

Dersin Ön Koşulu

yok

Kaynaklar

ENGLISH step by step; İ.Hakkı Mirici-Pelin Ayla

Notlar

Grammer practice for elementary students; Elaine Walker-Steve Elseworth


Dersin Öğrenme Çıktıları

Sıra Dersin Öğrenme Çıktıları
ÖÇ01 Şimdiki zaman, gelecek zaman ve geçmiş zamanla ilgili cümleler kurar
ÖÇ02 Şimdiki zaman, gelecek zaman ve geçmiş zamanla ilgili cümleleri anlar
ÖÇ03 Kişisel yaşamı ve özgeçmişi gibi konularda basit kısa yazılar yazar
ÖÇ04 Okuduğu paragraf ile ilgili soruları cevaplar
ÖÇ05 Yetenek, zorunluluk, tavsiye ve rica kiplerini kullanarak cümle kurar
ÖÇ06 Yetenek, zorunluluk, tavsiye ve rica kipleri ile kurulmuş cümleleri anlar


Program Öğrenme Çıktıları ile İlişkisi

Sıra Tür Program Öğrenme Çıktıları Duzey
PÖÇ01 Bilgi - Kuramsal, Olgusal Matematik, fen bilimleri ve temel mühendislik konularında alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kazanır.
PÖÇ02 Bilgi - Kuramsal, Olgusal İplik, dokuma, örme, terbiye, hazır giyim ve kalite kontrol konularında mevcut teknolojiler ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kazanır.
PÖÇ03 Beceriler - Bilişsel, Uygulamalı Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri analiz edebilme ve çözüm önerileri geliştirebilme becerisine sahip olur.
PÖÇ04 Beceriler - Bilişsel, Uygulamalı Alanı ile ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknikleri, araçları ve bilişim teknolojilerini seçer ve etkin kullanabilir.
PÖÇ05 Beceriler - Bilişsel, Uygulamalı İplik, dokuma ve terbiye alanlarında temel mesleki hesaplamaları yapabilme becerisine sahip olur.
PÖÇ06 Beceriler - Bilişsel, Uygulamalı Terbiye laboratuvarı uygulamalarını ve kalite kontrol testlerni yöntem ve tekniklerine uygun olarak gerçekleştirebilme becerisi kazanır.
PÖÇ07 Beceriler - Bilişsel, Uygulamalı İplik ve kumaş numuneleri hazırlayarak fiziksel ve kimyasal kalite kontrol testlerini uygulayabilme becerisi kazanır.
PÖÇ08 Yetkinlikler - Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Bireysel olarak ve çok disiplinli takımlar içinde etkin olarak çalışarak üretimle ilgili iş akışını izleyebilme, değerlendirebilme ve gerekli önlemleri alabilme becerisi kazanır. 3
PÖÇ09 Yetkinlikler - Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği İş güvenliği, işçi sağlığı, çevre koruma bilgisi ve kalite bilincine sahip olur.
PÖÇ10 Yetkinlikler - İletişim ve Sosyal Yetkinlik Etkili iletişim kurma tekniklerine hâkim ve alanındaki yenilikleri takip edebilecek düzeyde bir yabancı dil bilgisine sahip olur. 5
PÖÇ11 Yetkinlikler - İletişim ve Sosyal Yetkinlik Tarihi değerlere saygılı, sosyal sorumluluk, evrensel, toplumsal ve mesleki etik bilincine sahip olur.
PÖÇ12 Yetkinlikler - Öğrenme Yetkinliği Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci ile bilim, teknolojideki ve mesleki alanındaki gelişmeleri takip ederek kendini sürekli yenileme bilincini kazanır.
PÖÇ13 Yetkinlikler - Alana Özgü Yetkinlik Alanının gerektirdiği temel düzeyde bilgisayar yazılım ve donanımlarını kullanabilme becerisi kazanır.
PÖÇ14 Yetkinlikler - Alana Özgü Yetkinlik Sanayi ve hizmet sektöründeki ilgili süreçleri yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazanır.


Haftalık Akış

Hafta Konu Ön Hazırlık Yöntemler
1 Kipler (Yetenek&Zorunluluk) Ön çalışma Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Grup Çalışması, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama
2 Kipler (Tavsiye&İzin) Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Grup Çalışması, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama
3 Şimdiki zaman (olumlu ve olumsuz cümleler) Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Grup Çalışması, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama
4 Şimdiki zaman (soru cümleleri) Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Grup Çalışması, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama
5 Gelecek zaman (olumlu ve olumsuz cümleler) Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Grup Çalışması, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama
6 Gelecek zaman (soru cümleleri) Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Grup Çalışması, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama
7 Gelecek zaman (will) Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Grup Çalışması, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama
8 Ara Sınav Önceki dersler tekrar edilmelidir Ölçme Yöntemleri:
Yazılı Sınav
9 Geçmiş zaman (was/were) Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Grup Çalışması, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama
10 Geçmiş zaman (olumlu ve olumsuz cümleler) Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Grup Çalışması, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama
11 Geçmiş zaman (soru cümleleri) Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Grup Çalışması, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama
12 Geçmiş zaman hikayesi (olumlu ve olumsuz cümleler) Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Grup Çalışması, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama
13 Geçmiş zaman hikayesi (soru cümleleri) Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Grup Çalışması, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama
14 Okuma Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Grup Çalışması, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama
15 Yazma Bir önceki hafta işlenen konu tekrar edilmedilir. Konu ile ilgili verilen ödevler yapılmalıdır. Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Grup Çalışması, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama
16 Yarıyıl Sonu Sınavları Önceki dersler tekrar edilmelidir Ölçme Yöntemleri:
Yazılı Sınav
17 Yarıyıl Sonu Sınavları Önceki dersler tekrar edilmelidir Ölçme Yöntemleri:
Yazılı Sınav


Öğrenci İş Yükü - AKTS

Çalışmalar Sayısı Süresi (Saat) İş Yükü (Saat)
Ders ile İlgili Çalışmalar
Ders (Sınav haftaları dahil değildir) 14 2 28
Sınıf Dışı Ders Çalışma (Ön çalışma, pekiştirme) 14 1 14
Değerlendirmeler ile İlgili Çalışmalar
Ödev, Proje, Diğer 0 0 0
Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) 1 4 4
Yarıyıl/Yıl Sonu/Final Sınavı 1 8 8
Toplam İş Yükü (Saat) 54
Toplam İş Yükü / 25 (s) 2,16
AKTS 2 AKTS

Güncelleme Zamanı: 18.11.2022 12:29