Genel Bilgi
Kod | DKMS802 |
Ad | Seminer |
Dönem | 2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı |
Yarıyıl | . Yarıyıl |
Süre (T+U) | 0-0 (T-U) (17 Hafta) |
AKTS | 6 AKTS |
Yerel Kredi | 0 Yerel Kredi |
Eğitim Dil | Türkçe |
Seviye | Doktora Dersi |
Tür | Seminer |
Öğretim Şekli | Yüz Yüze Öğretim |
Bilgi Paketi Koordinatörü | Prof. Dr. EMEL YILDIZ |
Dersin Amacı / Hedefi
Araştırmaların sunum haline getirilmesi
Dersin İçeriği
Sunum hazırlama tekniği
Dersin Ön Koşulu
Yok
Kaynaklar
Ders notları
Notlar
Ders notları
Dersin Öğrenme Çıktıları
Sıra | Dersin Öğrenme Çıktıları |
---|---|
ÖÇ01 | Tez çalışmasının sunulması hakkında bilgi kazanır |
Program Öğrenme Çıktıları ile İlişkisi
Sıra | Tür | Program Öğrenme Çıktıları | Duzey |
---|---|---|---|
PÖÇ01 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Alanında güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve araştırma ile geliştirerek alanına yenilik getirecek verilere ulaşır. | 4 |
PÖÇ02 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Kimya literatürüne katkı yapabilecek düzeyde bilgi birikimine sahiptir. | 4 |
PÖÇ03 | Beceriler - Bilişsel, Uygulamalı | Güncel problemlerin modellenmesinde ve probleme özgü çözümlerin üretilmesinde yeni yöntem ve stratejiler geliştirir. | |
PÖÇ04 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Kimya alanındaki gelişmeleri izler, bilimsel etik kurallarına uygun davranır ve kendini sürekli olarak yeniler. | 5 |
PÖÇ05 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Deneysel ölçüm için gerekli yöntemleri belirler ve aletleri duyarlılık sınırlarına uygun olarak kullanır. | |
PÖÇ06 | Yetkinlikler - Öğrenme Yetkinliği | Bilimsel bir çalışmayı planlar ve sürdürebilir. | 4 |
PÖÇ07 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Alanıyla ilgili çalışmalarda araştırma yöntemlerini kullanabilmede üst düzey beceriler kazanmış olur. | 4 |
PÖÇ08 | Yetkinlikler - Öğrenme Yetkinliği | Bilimsel makale hazırlayabilir ve uluslararası hakemli dergilerde alanı ile ilgili bilimsel makale yayımlayabilir. | 4 |
PÖÇ09 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Bireysel çalışma becerisi ve bağımsız karar verebilme yetisine sahip olur. | |
PÖÇ10 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Alanında yönlenmeleri izler, oluşabilecek karmaşık durumlara çözümleme yetkinliği kazanır. | 4 |
PÖÇ11 | Bilgi - Kuramsal, Olgusal | Alanında proje ve etkinlikler düzenleyebilir, bir projenin oluşturulması, yürütülmesi ve sonuçların raporlanması aşamalarını gerçekleştirebilir. | |
PÖÇ12 | Yetkinlikler - Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Çalışmalarının sonuçlarını yazılı ve sözlü olarak sunar. Çevre sorunlarına bilimsel yaklaşır. | 4 |
Haftalık Akış
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Yöntemler |
---|---|---|---|
1 | Sunum Hazırlama | Ders notları | Öğretim Yöntemleri: Anlatım |
2 | Sunum Hazırlama | Ders notları | Öğretim Yöntemleri: Anlatım |
3 | Sunum Hazırlama | Ders notları | Öğretim Yöntemleri: Anlatım |
4 | Sunum Hazırlama | Ders notları | Öğretim Yöntemleri: Anlatım |
5 | Sunum Hazırlama | Ders notları | Öğretim Yöntemleri: Anlatım |
6 | Sunum Hazırlama | Ders notları | Öğretim Yöntemleri: Anlatım |
7 | Sunum Hazırlama | Ders notları | Öğretim Yöntemleri: Anlatım |
8 | Ara Sınavlar | Ders notları | Ölçme Yöntemleri: Ödev |
9 | Sunum Hazırlama | Ders notları | Öğretim Yöntemleri: Anlatım |
10 | Sunum Hazırlama | Ders notları | Öğretim Yöntemleri: Anlatım |
11 | Sunum Hazırlama | Ders notları | Öğretim Yöntemleri: Anlatım |
12 | Sunum Hazırlama | Ders notları | Öğretim Yöntemleri: Anlatım |
13 | Sunum Hazırlama | Ders notları | Öğretim Yöntemleri: Anlatım |
14 | Sunum Hazırlama | Ders notları | Öğretim Yöntemleri: Anlatım |
15 | Sunum Hazırlama | Ders notları | Öğretim Yöntemleri: Anlatım |
16 | Yarıyıl Sonu Sınavları | Ders notları | Ölçme Yöntemleri: Ödev |
17 | Yarıyıl Sonu Sınavları | Ders notları | Ölçme Yöntemleri: Ödev |