UIN102 İngilizce II

2 AKTS - 2-0 Süre (T+U)- 2. Yarıyıl- 2 Yerel Kredi

Genel Bilgi

Kod UIN102
Ad İngilizce II
Dönem 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı
Yarıyıl 2. Yarıyıl
Süre (T+U) 2-0 (T-U) (16 Hafta)
AKTS 2 AKTS
Yerel Kredi 2 Yerel Kredi
Eğitim Dil İngilizce
Seviye Ön Lisans Dersi
Tür Normal
Öğretim Şekli Uzaktan Öğretim
Bilgi Paketi Koordinatörü Öğr. Gör.Dr. MUHİTTİN ERSUNGUR
Dersin Öğretim Elemanı
Güncel dönem ders programı henüz yapılmamıştır.


Dersin Amacı / Hedefi

Öğrenciler günlük ifadeleri ve ihtiyaç duyacakları kalıplardan oluşan temel deyimleri öğrenir, anlar ve bu ifadeleri kullanır. Kendisini veya başkalarını nasıl tanıtacağını öğrenir. Nerede yaşadığı, ne işle meşgul olduğu, niye bir yabancı dil öğrendiği gibi sorulara cevap verir. Eğer karşısındaki kişi yavaşça ve anlaşılır bir şekilde konuşursa onunla iletişime geçer.

Dersin İçeriği

...vardır (tekil), ... vardır (çoğul), çok, biraz, bir kaç, Sıklık zarfları; ne kadar sık, asla, nadiren, hemen hemen hiç, bazen, genellikle, herzaman. Basit geçmiş zaman (di li geçmiş zaman), Neden..., çünkü... . Kıyaslama, kadar... (sıfat), daha... (sıfat), en ... (sıfat), sıfatlarla ve zarflarla kıyaslama, Gelecek zaman, Geçmiş zaman (Present Perfect), henüz, şimdi, zaten, daha once, hiç, bir kez, iki kez. Geçmişte başlamış şu anda süreklilik gösteren zaman (Present Perfect Continious), ne zamandan beri... , ... den beri.., yeterince, ...dığı zaman, iken.

Dersin Ön Koşulu

Ön koşul bulunmamaktadır

Kaynaklar

Coursebook, Workbook, I Tools

Notlar

Youtube, BBC Learning English, Websites


Dersin Öğrenme Çıktıları

Sıra Dersin Öğrenme Çıktıları
ÖÇ01 Can exchange information on familiar and routine matters
ÖÇ02 Can understand the main points of a text related to everyday life
ÖÇ03 Can produce simple connected text on topics of personal interest
ÖÇ04 Can describe his/her background in simple terms
ÖÇ05 Can give ideas, reasons and explanations for opinions and plans


Program Öğrenme Çıktıları ile İlişkisi

Sıra Tür Program Öğrenme Çıktıları Duzey
PÖÇ01 Bilgi - Kuramsal, Olgusal Matematik, fen bilimleri ve Ziraat Mühendisliği (Toprak Bilimi ve Bitki Besleme) disiplinine özgü konularda yeterli bilgi birikimine sahip olur; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, karmaşık mühendislik problemlerinde kullanır.
PÖÇ02 Beceriler - Bilişsel, Uygulamalı Toprak Bilimi ve Bitki Besleme alanındaki karmaşık problemleri tanımlar, formüle eder ve çözer, bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçer ve uygular.
PÖÇ03 Yetkinlikler - Öğrenme Yetkinliği Toprak Bilimi ve Bitki Beslemede karmaşık bir sistemi, süreci, cihazı veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak şekilde tasarlari ve bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygular.
PÖÇ04 Yetkinlikler - İletişim ve Sosyal Yetkinlik Toprak Bilimi ve Bitki Besleme uygulamalarında karşılaşılan karmaşık problemlerin analizi ve çözümü için gerekli olan modern araçları seçer ve kullanır, bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde yararlanır.
PÖÇ05 Beceriler - Bilişsel, Uygulamalı Toprak Bilimi ve Bitki Besleme alanında karşılaşılan karmaşık problemlerin veya disipline özgü araştırma konularının incelenmesi için deney tasarlar, yapar, veri toplar, sonuçları analiz eder ve yorumlar.
PÖÇ06 Yetkinlikler - Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Disiplin içi (Toprak Bilimi ve Bitki Besleme) ve çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışır, bireysel çalışma becerisine sahip olur
PÖÇ07 Yetkinlikler - İletişim ve Sosyal Yetkinlik Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; "başlangıç" seviyesinde yabancı dil bilgisine sahip olur; Toprak Bilimi ve Bitki Besleme alanında etkin rapor yazar, yazılı olan raporları anlar, tasarım ve üretim raporları hazırlar, etkin sunum yapar, açık ve anlaşılabilir talimat alma ve verme becerisine sahip olur. 3
PÖÇ08 Yetkinlikler - Öğrenme Yetkinliği Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği konusunda farkındalık kazanır, Toprak Bilimi ve Bitki Besleme alanında bilgiye erişir, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izler ve kendini sürekli yeniler
PÖÇ09 Yetkinlikler - Alana Özgü Yetkinlik Etik ilkelerine uygun davranır, Toprak Bilimi ve Bitki Besleme alanında mesleki ve etik sorumluluk ve mühendislik uygulamalarında kullanılan standartlar hakkında bilgi sahibi olur.
PÖÇ10 Yetkinlikler - Alana Özgü Yetkinlik Toprak Bilimi ve Bitki Besleme alanında proje yönetimi, risk yönetimi ve değişiklik yönetimi gibi, iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi sahibi olur, girişimcilik, yenilikçilik hakkında farkındalık kazanır, sürdürülebilir kalkınmanın önemini kavrar.
PÖÇ11 Yetkinlikler - Alana Özgü Yetkinlik Toprak Bilimi ve Bitki Besleme uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre ve güvenlik üzerindeki etkileri ve çağın Toprak Bilimi ve Bitki Besleme alanına yansıyan sorunları hakkında yeterli bilgiye sahip olur, Toprak Bilimi ve Bitki Besleme alanına ait çözümlerin hukuksal sonuçları hakkında farkındalık kazanır.


Haftalık Akış

Hafta Konu Ön Hazırlık Yöntemler
1 Qustions with How adjective, Expressions of quantity Ders kitabı ve çalışma kitabı Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Soru-Cevap
2 Going to for future plans Ders kitabı ve çalışma kitabı Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Soru-Cevap
3 Prepositions of movement-linking words (but, because,so, although) Ders kitabı ve çalışma kitabı Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Soru-Cevap
4 Time prepositions: in, on, at-permissons and requests Ders kitabı ve çalışma kitabı Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Soru-Cevap
5 Comperatives and superlatives Ders kitabı ve çalışma kitabı Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Soru-Cevap
6 telephoning-should for advice Ders kitabı ve çalışma kitabı Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Soru-Cevap
7 Ara Sınav Ders kitabı ve çalışma kitabı Ölçme Yöntemleri:
Yazılı Sınav
8 suggestions-say and tell Ders kitabı ve çalışma kitabı Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Soru-Cevap
9 would like, like, would prefer, prefer Ders kitabı ve çalışma kitabı Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Soru-Cevap
10 present perfect Ders kitabı ve çalışma kitabı Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Soru-Cevap
11 have to- dont have to Ders kitabı ve çalışma kitabı Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Soru-Cevap
12 making and accepting apologies Ders kitabı ve çalışma kitabı Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Soru-Cevap
13 will for predictions Ders kitabı ve çalışma kitabı Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Soru-Cevap
14 present perfect, how long, since, for, giving opinions, agreeing and disagreeing Ders kitabı ve çalışma kitabı Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Soru-Cevap
15 Repetition Ders kitabı ve çalışma kitabı Öğretim Yöntemleri:
Anlatım, Soru-Cevap
16 Yarıyıl Sonu Sınavları Ders kitabı ve çalışma kitabı Ölçme Yöntemleri:
Yazılı Sınav


Öğrenci İş Yükü - AKTS

Çalışmalar Sayısı Süresi (Saat) İş Yükü (Saat)
Ders ile İlgili Çalışmalar
Ders (Sınav haftaları dahil değildir) 14 2 28
Sınıf Dışı Ders Çalışma (Ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Değerlendirmeler ile İlgili Çalışmalar
Ödev, Proje, Diğer 0 0 0
Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) 1 2 2
Yarıyıl/Yıl Sonu/Final Sınavı 1 2 2
Toplam İş Yükü (Saat) 60
Toplam İş Yükü / 25 (s) 2,40
AKTS 2 AKTS

Güncelleme Zamanı: 13.05.2024 02:13