Genel Bilgi
Kod | SD0125 |
Ad | Piyano |
Dönem | 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı |
Dönem | Güz ve Bahar |
Süre (T+U) | 2-0 (T-U) (17 Hafta) |
AKTS | 3 AKTS |
Yerel Kredi | 2 Yerel Kredi |
Eğitim Dil | Türkçe |
Seviye | Lisans Dersi |
Öğretim Şekli | Yüz Yüze Öğretim |
Bilgi Paketi Koordinatörü | DİLEK ERGİN KARACA |
Dersin Öğretim Elemanı |
DİLEK ERGİN KARACA
(A Grubu)
(Sor. Öğr. Ele.)
DİLEK ERGİN KARACA (B Grubu) (Sor. Öğr. Ele.) DİLEK ERGİN KARACA (C Grubu) (Sor. Öğr. Ele.) DİLEK ERGİN KARACA (D Grubu) (Sor. Öğr. Ele.) |
Dersin Amacı / Hedefi
sosyal sanatsal ve kültürel alanda kendini geliştirir
Dersin İçeriği
pıyano eğitimini öğrenme ve geliştirmeye ilişkin olumlu tutum kazanma
Dersin Ön Koşulu
Yok
Kaynaklar
Learning To Play Piano - 1
Notlar
Yayımlanmamış Notlar
Dersin Öğrenme Çıktıları
Sıra | Dersin Öğrenme Çıktıları |
---|---|
ÖÇ01 | El tutuşu ve parmak numaralarını bilir basit egzersizler yapar |
ÖÇ02 | orta do konumu ve anahtarları bilir |
ÖÇ03 | Notalar ve süreleri bilir |
ÖÇ04 | Basit egzersizler.parmak numaraları kullanır |
ÖÇ05 | Basit etude ve aynı anda çalma. Etüdün deşifresi ve parmak numaralarının yapar |
ÖÇ06 | Basit etude ve aynı anda çalma.p-f-m egzersileri kullanır |
ÖÇ07 | |
ÖÇ08 | Legato-sataccato egzersizler yapar |
ÖÇ09 | Akor bilgisi ve egzersizler bilir |
ÖÇ10 | Basit repertuvar çalışmaları tanır |
ÖÇ11 | Legato-staccato egzersizleri kullanır |
ÖÇ12 | Basit repertuvarlar çalışır |
ÖÇ13 | Eserin dinlenmesini sağlar |
ÖÇ14 | Final Sınavı |
Haftalık Akış
Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Yöntemler |
---|---|---|---|
1 | Öğrencilerle tanışma ve ders içeriğinin anlatılması | - | Öğretim Yöntemleri: Anlatım |
2 | Piyanoda doğru oturuş ve tutuş | Bireysel çalışma | Öğretim Yöntemleri: Gösterip Yaptırma |
3 | orta do konumu ve anahtarlar | Bireysel çalışma | Öğretim Yöntemleri: Gösterip Yaptırma |
4 | Notalar ve süreleri | Bireysel çalışma | Öğretim Yöntemleri: Gösterip Yaptırma |
5 | Basit egzersizler.parmak numaraları. | Bireysel çalışma | Öğretim Yöntemleri: Gösterip Yaptırma |
6 | Basit etude ve aynı anda çalma. Etüdün deşifresi ve parmak numaralarının gösterilmesi | Bireysel çalışma | Öğretim Yöntemleri: Gösterip Yaptırma |
7 | Basit etude ve aynı anda çalma.p-f-m egzersileri | Bireysel çalışma | Öğretim Yöntemleri: Gösterip Yaptırma |
8 | Ara Sınav | Bireysel çalışma | Ölçme Yöntemleri: Performans Değerlendirmesi |
9 | Legato-staccato egzersizler | Bireysel çalışma | Öğretim Yöntemleri: Gösterip Yaptırma |
10 | Akor bilgisi ve egzersizler | Bireysel çalışma | Öğretim Yöntemleri: Gösterip Yaptırma |
11 | basit repertuar calışmaları | Bireysel çalışma | Öğretim Yöntemleri: Gösterip Yaptırma |
12 | Legato-staccato egzersizler | Bireysel çalışma | Öğretim Yöntemleri: Gösterip Yaptırma |
13 | Basit repertuvar çalışmaları | Bireysel çalışma | Öğretim Yöntemleri: Gösterip Yaptırma |
14 | Eserin dinlenmesi ve eksiklerin giderilmesi | Bireysel çalışma | Öğretim Yöntemleri: Gösterip Yaptırma |
15 | Eserin dinlenmesi-Final Sınavı | Bireysel çalışma | Öğretim Yöntemleri: Gösterip Yaptırma |
16 | Yarıyıl Sonu Sınavları | Ölçme Yöntemleri: Yazılı Sınav |
|
17 | Yarıyıl Sonu Sınavları | Ölçme Yöntemleri: Yazılı Sınav |
Öğrenci İş Yükü - AKTS
Çalışmalar | Sayısı | Süresi (Saat) | İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders ile İlgili Çalışmalar | |||
Ders (Sınav haftaları dahil değildir) | 14 | 2 | 28 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma (Ön çalışma, pekiştirme) | 14 | 2 | 28 |
Değerlendirmeler ile İlgili Çalışmalar | |||
Ödev, Proje, Diğer | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) | 1 | 8 | 8 |
Yarıyıl/Yıl Sonu/Final Sınavı | 1 | 16 | 16 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 80 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (s) | 3,20 | ||
AKTS | 3 AKTS |